Sunday, April 8, 2007

Invierea la super-oferta

Luna Amara- Intunecare (.Dumnezeu e al meu)

Dupa ce a omorat animale- miei sau gaini- dupa buzunar, dupa ce a cumparat oua gata vopsite si cozonac gata feliat, colonia de batranei credinciosi a spalat paharele de iaurt si cutiile de margarina pentru a merge sa ia lumina. Inainte s-a inghesuit la coada de la lumanari.
Oricat de hilare si lipsite de orice sentiment mi se par Sarbatorile, stiu ca cei mai multi din cei care militeaza pentru smerenie si credinta nici macar nu s-au deplasat pana la cladirea cu multe zorzoane aurite, picturi, becuri si cruci, preferand sa mai taie o data mielu', de data asta ca friptura, sarmalele si drobul.
Calugaritele m-au fascinat. Am ramas, tacuta, privindu-le cum trec. Mereu patesc asa. Nu le-am pozat.
Preotii, insa, mi-au fost antipatici. Incredibil mi s-a parut cand Preasfantu' a zis (a se citi graaav:) "Preeecum fuuumu' care dispare de la lumanari si nu mai este..", "aaasa sa dispara si pacatosii!!".
deci, Blestem?

ascultati melodia de mai sus.



No comments: