Sunday, April 20, 2008

Scrie ce vrei, cum vrei. trebuie sa strang jucarii!

Adam Green- The prince's bed

Ana Poenariu m-a rugat sa scriu pe blog adresa ei la care puteti trimite jucarii pentru o fetita bolnava. Ana e un om minunat, cu ochi de vacuta. Odata incercand sa o conving sa vina pe la mine mi-a spus ca are multe lucruri importante de facut in Sibiu. "Ca de exemplu?" insistam eu, asteptandu-ma la vreun sumar foto pentru ziar. "Am prieteni" mi-a zis, cu semnul exclamarii, apoi mi-a povestit de un vanzator de flori (parca) cam diliu si de alti oameni de pe strazi, nebuni si vorbareti, de care i-ar fi dor. Acum mi-a povestit de "o mogîldeaţă de fetiţă blonduţă, cu privirea cam şuie care nu vorbea deloc şi care mai mereu îşi ascundea o mînuţă la spate". E tare bolnava iar doctorii -se pare ca- nu vor sa o opereze. Ana vrea sa-i facem multe cadouri. o tona mi-a zis sa va spun.

Eu nu cred ca ii veti trimite jucarii Evei. Nici nu sunt sigura ca de asta are cea mai mare mare nevoie. Dar mi s-ar parea incredibil sa stiu ca o mana de oameni au fost sensibilizati de povestea ei, de rugamintea Anei, chiar mai frumos decat ca Eva a primit o cutie de jucarioare.

Adresa la care puteti trimite orice in afara de reni:
Ana Poenariu
ziarul Sibianul
Bd-ul Vasile Milea
nr 42B
Sibiu

iar daca cunoasteti vreun doctor care ar opera o fetita cu polidactilie, "careia ii curge sangele invers" sunati-o va rog pe Ana, la 0749 382478.

hai, Craciun fericit si voua!

2 comments:

Luiza Puiu said...

ana Anne: am strans 400 de lei pentru fetiza
ana Anne: un ditamai iempurele roz....
ana Anne: imeeens
ana Anne: hanutze
ana Anne: si jucarii
lulupui_: ce taare
lulupui_: cine a mai donat?
ana Anne: un prieten mi-a dat 200
ana Anne: altul 200
ana Anne: acum tre sa mai primesc vreo 400 de lei
ana Anne: si 75 de lei de la o prietena
lulupui_: excelent
lulupui_: esti cea mai tare
ana Anne:
ana Anne: si...
ana Anne: l-am intalnit si pe capul familiei
ana Anne:
lulupui_: si?
ana Anne: mi-a zis ca pot sa raman la ei de sarbatori
ana Anne:
lulupui_: dragii de ei
lulupui_: nu stiu de ce mi-l imaginam pe capul familei ca fiind un om rau
ana Anne: sunt simaptici
ana Anne: si eu
ana Anne: dar e super calm
ana Anne: si foarte calculat
lulupui_: fain
lulupui_: si ti-a mai explicat care e faza cu chirurgii care nu vor sa o opereze?
ana Anne: mah
ana Anne: io am fost la chirurg si mi-a spus ca nu se poate
ana Anne: deloc
ana Anne: insa...
ana Anne: saptamana viitoare
ana Anne: voi merge cu ea la o clinica din Bucuresti
ana Anne: una particulara
ana Anne: sa vedem daca ne da acealsi diagnostic
lulupui_: eeexcelent!! ma bucur tare mult. ce tare esti!!
lulupui_: da ce are fetitia de fapt?
lulupui_: ca n-am prea inteles
ana Anne: malformatie congenitala la inima
ana Anne: atriile si ventriculii sunt gauriti
lulupui_: ah, eu aveam impresia ca e ceva la maini.
ana Anne: are si la manutze
lulupui_: credeam ca de aia ai spus ca isi tine manutzele la spate
ana Anne: la o manutza are un deget in plus
ana Anne: si din cauza asta le tine mereu la spate
ana Anne: are hieprtensiune arteriala pulmonara
ana Anne: insuficienta tricuspidiana de grad III sau IV
lulupui_: o sa o intreb pe mama de un genetician din bucuresti. ea are cazuri dinastea.
lulupui_: multe boli genetice sunt diagnosticare gresit, prin multe boli separate
ana Anne: insuficienta pulmonara grad II
ana Anne: tocmai de asta as vrea sa merg la bucuresti
ana Anne: sa vedem sigur daca astea sunt diagnosticele
lulupui_: excelent
lulupui_: pot sa pun pe blog o parte din discutia asta?
ana Anne: pune
ana Anne: stomatita albicans e alta boala....
ana Anne: pe care nu avea cum sa o aiba decat luata din spital
ana Anne: rahitism sechelar
ana Anne: acidoza metabolica decompensata
ana Anne: doctorita de aici ...
ana Anne: a spus ca se poate pune o valva la inima...
ana Anne: sa mai traiasca ...
ana Anne: sa prelungeasca viata scurta pe care o are de trait
ana Anne:
ana Anne: dracu-i stie
lulupui_: dar se poate face si transplant de inimia, nu?
ana Anne: nu prea
ana Anne: ei spun ca circula invers sangelke in corp
lulupui_: cand mai creste umpic?
ana Anne: sau nu stiu
lulupui_: of
ana Anne: de aia vriau sa merg cu ea acolo
ana Anne: pentru ca aici doctorii te baga in ceata cu diagnosticele lor
ana Anne: am citit pe net
ana Anne: despre boala ei principala
ana Anne: si spune ca se poate opera
ana Anne: insa...
ana Anne: mi s-a spus ca nimeni nu o urca pe masa de operatie
ana Anne: cu celelalte boli
lulupui_: eu nu stiu ce inseamna toate bolile astea
ana Anne: nici eu
ana Anne: dar am citit
ana Anne: si um...
ana Anne: cam nashpa
ana Anne: am asistat la o criza
lulupui_: dar mi se pare asa de dur termenul :nimeni nu o urca pe masa de operatie:
lulupui_: o criza?
lulupui_: a evei?
ana Anne: ada
ana Anne: si imi plangia sufletu
ana Anne: se inclestasera dintii
ana Anne: se invinetise pe maini si in jururl ochilor
ana Anne: si nu stiam ce sa-i facem
lulupui_: saracutza
lulupui_: patzeste des asta?
ana Anne: cam 1 data pe luna daca e frig afara
ana Anne: daca e caldut nu pateste nimic
lulupui_: ce chestie
lulupui_: draga de ea
lulupui_: si isi permit sa faca caldura mare acasa iarna?
ana Anne: fac pe lemne
ana Anne:
ana Anne: si e mai eftin
lulupui_: ok, da macar e cald?
ana Anne: dap
ana Anne: numai ca ea are atrot timpu mainile reci
ana Anne: mno las
ana Anne: ca poate o facem binme
lulupui_: macar fericita
ana Anne: dap

Brianna said...

Great poost thank you